2009. október 7., szerda

Farmville

Igen, az új szenvedély :)

Ez egy ingyenes játék a Facebookon, lényege, hogy vetéssel, aratással "farm pénzt" gyűjthetsz, és rengeteg jó dolgot vásárolhatsz a farmodra, például fákat, állatokat, házat, biciklit, a lényeg, hogy megalkothatod a saját kis farmod és ha van elég pénzed, bővítheted is a területed.

Rengeteg szomszédod is lehet, persze ha az ismerőseid is játszanak. A legjobb benne az, hogy nem igényel sok időráfordítást, ha akarod olyan gyümölcsöt-zöldséget vethetsz el, amihez akár 6 napig sem kell hozzá nyúlnod. Szóval mostanában Zével egymást próbáljuk megelőzni, vetünk-aratunk.

Mivel nem volt elég szomszédunk, csatlakoztunk a Farmville Clubba, és elkezdtünk szomszédokat gyűjteni.

Jelentkeztek is, a világ minden tájáról.

Van kínai, amerikai, svéd, görög, arab, német szomszédunk is. Hihetetlenül jó látni, hogy fejkendős arab asszonyok, komoly amerikai üzletemberek, sokgyermekes olasz anyák is ugyanúgy szántanak-vetnek-aratnak, mint mi itt, Magyarországon :)

Úgyhogy így "éldegélünk" békében egymás mellett, minden nap küldünk egymásnak valamilyen ajándékot, és segítünk is a másik farmján ha valami munka akad.

Mikor néztem a szomszédaim fényképét, átfutott rajtam, milyen jó is lenne, ha az életben is így lenne.

Ha békében együtt élne mindenféle nemzetiségű, vallású emberke és nem lenne ellenségeskedés és háború.

Azt hiszem akik ezt a játékot játsszák,és előítéletek nélkül szomszédoknak fogadnak mindenféle kultúrákban élő embereket, azok már meg is tették az első lépést ez ügyben :)

Úgyhogy mindenkit arra bíztatok, ha van hetente egy-két szabad perce, vessen, arasson, szerezzen barátokat :)

4 megjegyzés:

Smilodon írta...

Örülök, hogy vannak ilyen tapasztalatok is. Én egy rövid ideig játszottam online pokert - szigorúan pénz nélkül, csak a szórakozás kedvéért -, és nekem is tetszett, hogy különböző nációjú emberkékkel futhattam össze egy virtuális asztal körül, és néhány szó, vicces bemondás mellett eltölthettünk egy-két könnyed órát. Aztán rászoktam arra, hogy ha magyarok is bekerültek a körbe, csöndben maradtam. Akkor hagytam végleg abba, amikor egy különösen intelligens, magát nyíltan gárdistának valló "úriember" elkezdte kifejteni a véleményét a külföldiekről - többek között rólam, mert nem tudta, hogy én is magyar vagyok. Csak azt nem értem, hogy akkor mit keres egy olyan játékban, ami pont arról szól, hogy a világon bárkivel összemérheti tudását, szerencséjét.
Kívánom, hogy soha ne legyenek ilyen tapasztalatai, és bízom abban, hgy meg tud maradni ilyen nyitott személyiségnek!

Boszi írta...

Ezek szerint vannak negatív vélemények is...Sajnos.
A világon mindenhol vannak ilyen emberek, de remélem én nem futok beléjük :)

másikbarbi írta...

Naaaaa, hol van már az a 3. szülinapi bejegyzés? :D

másikbarbi írta...

Meg az ovis napokról is, ha kérhetnénk.. :)