2009. október 4., vasárnap

Sakk

Peti újabban sakkozik Zével.

Először csak felrakosgatták a bábukat és úgy csináltak, mintha.

Aztán Zé magyarázni kezdte neki a sakkfigurák nevét. Gyalog, bástya, stb...

Másnap Peti kérte, megint sakkozzanak.

Szépen felsorakoztatta a bábukat és mondta közben a nevüket:

"Gyerek" (gyalog), "báttya" (bástya). Egyébként nem keverte össze, csak átnevezte őket.

Végülis, miért ne? Lenne anya bábú, meg apa, após és anyós, gyerek, meg báttya. Sokkal izgalmasabb lenne, nem?

5 megjegyzés:

másikbarbi írta...

Én most oooolyat nevettem! :D:D

másikbarbi írta...

Jó volt az ovi. Nem is keresett engem. Mikor mentem érte, rám nézett, rám mosolygott, majd elfordult, és ebédelt tovább. Annyi baj volt vele mindössze, hogy ha valami nem tetszett neki, földhöz vágta magát. De azt mondták, majd leszoktatják róla. Mondtam, hogy azt megköszönöm, csak majd meséljék el, hogyan csinálták. :D

Boszi írta...

DE jó! Egyébként igaza van, hogy földhöz vágja magát :D
Mi ma néztünk be az oviba, mert az új óvónénivel még nem találkoztunk.
Meg most kértünk jelet is.
Pöttyös labda :)))

másikbarbi írta...

Nekünk alma. A pöttyös labda dejó! Igazi klasszikus ovis jel, jobbat nem is találhattatok volna. :)
Szülinapjára megvettem Annának az Annakönyvet, az APG sorozatból. Ez az első. Úgy hívja, hogy a "mesélős könyv". A gyerekem egy ültő helyében képes végighallgatni akár 2-3 mesét is! :D Emlékszel, h. eleinte csak Anna és Peti volt a címe? :) Még én mutattam neked, hogy ez róluk szól. :))))))
Bejött a sírós korszak, ma már sírt, mikor ott hagytam. :( Viszont kitették a rajzát, már első nap - mert állítólag ritka jól rajzol. :)) Anya büszke! :)

Boszi írta...

Az alma is tök jó! Az sem egy elvetemül jel :D
Persze, hogy emlékszem, Te mutattad először az Anna Peti könyveket! Kicsit sajnálom is, hogy akkor nem néztem utána jobban!
Most akkora kedvenc, hogy én 3x3-at mesélek egy nap! :D (és megvan az összes)
Amúgy most nekünk is az Annakönyv van soron :)
Szóval már elkezdődött a sírás? Szegénykém. De szerintem Neked sokkal nehezebb, mint neki. De legalább rosszabb már nem lesz, csak javulni fog.
Vagyis rosszul mondtam. Lesz őszi szünet? Mert ha igen, akkor utána egy kicsit nehezebb lesz az első pár nap.