2010. április 6., kedd

Húsvétra csokit vagy játékkonzolt?

Remélem mindenkinek jól telt a Húsvét! :)

Nekünk nagyon jól sikeredett. Ugyan nagy volt a csokidömping, magzataim szerencsére tudnak mértéket tartani.
Mikor Zét kérdeztem, hogy "nahh, mit kapjanak a gyerkőcök húsvétra?"
Ő ezt válaszolta: "Hát mit-mit....Csokit! Azt szokott hozni a nyúl, nem? Vagy a mai nyulak már 'pléjsztéjsönt tojnak csokicsibe helyett?" (nem tudom láttátok-e a plakátot, hogy pirostojás helyett játékkonzolt....Nem csak nekem szúrta a szemem:http://durva.blog.hu/2010/03/29/piros_tojas_helyett )
Nem, húsvétra édességet hoz a nyuszkó, így van ez már régóta. Annak idején én is csokit kaptam mégsem lettem függő tőle.
Viszont degeszre ettem magam, be is sokalltam a csokitól egész Mikulásig :)

Emlékszem, hogy szerettem hogy ilyenkor számolatlanul tömhettem magamba a sok csokit, mert szabad volt :)
Egyébként ezzel a mentalitással oda jutottam,hogy Marci nincs is odáig érte.Néha rájön és megeszik egy egész táblát is, de nem jön rá a kívánósság túl gyakran. Sokkal jobban szereti a joghurtot, pudingokat, túrórudit, krémtúrót.
Mivel már nagyfiú és tudja, hogy a nyúl én vagyok (hehe...meg a fogtündér is,úgyhogy a 20. kiesett foga után beintettem és nem raktam több kindertojást a párnája alá, persze, bajszos kamaszgyerek és osonjak az ágya mellé éjjel,elnézte volna:))
Szóval együtt vettük meg a csomagokat.
Mikor kérdeztem mit szeretne, egyetlen doboz csokit kért, mást nem, mert mint mondta, nem szereti annyira de ezt az egyet szívesen megeszi.

Ez egyébként a hétköznapokban is bevált, ha kapnak minden nap egy kis csokit a nagyszülőktől, azt sem tiltom (emlékszem, hogy mikor kislány voltam, anyu minden nap ment az ABC-be, és már rutinból kiabáltuk neki, hogy "hozz egy kiscsokiiiiiiit!).
Ahogy Ranschburg is írta anno nekem, az ilyet jobb nem tiltani, mert annak az lesz a következménye, hogy ha hozzájut, nem tud mértéket tartani.
És tényleg.
Képek az albumban :)
2010. Húsvét és egyéb állatfajták

19 megjegyzés:

Smilodon írta...

Részemről csoki nélkül sehova.
Minden nap fogyasztom, nem ritkán ültő helyemben egy tábla, és olyan nincs, hogy a hűtőben ne legyen. Egyszerűen nélkülözhetetlen az életemből.

Boszi írta...

Mit olvasok? Edzés nuku, csoki meg zsákszámra? :D
Ejnye. Rá kell hogy beszéljelek, egészségesebben élj!

Smilodon írta...

Már elnézést, de a csokoládé igen egészséges találmány, ezt tudományosan is igazolták. Én meg elhiszem. Mer' mondták a TV-ben. És ott miért hazudnának. Még fagylalt formájában is, ami az imént csúszott le a torkomon.
Sajnos muszáj leszek elkezdeni magamtól is valamit sportolni (célszerűen tényleg keresni egy termet), mert csúnyán gyűlnek a plusz kilók a derekamon...

Boszi írta...

Ezt nem cáfolom :) A hit hegyeket mozgat meg! Ha elhiszed a csokiról, hogy egészséges, akkor az is! :)

Ö....és húst eszel?

Smilodon írta...

Hogyne. Bármilyet, bármennyit. Köret nem is kell. Főleg, ha zöld köret. Nem fogyasztok zöld színű dolgokat. Fehéret sem. Ezek a színek természetidegenek a humán táplálkozásban. (Na jó, kivételek vannak - a borsó, az uborka, illetve rizs jöhet. De csak sok hússal)

Boszi írta...

Hát akkor Te valóban egy smilodon vagy :))
Egyébként én már sokat gondolkodtam, hogy az ember tulajdonképp milyen táplálékokra van kitalálva.
Ragadozó, vagy növényevő?
Ha a fogainkat nézzük, akkor nyers húst nem nagyon tudnánk fogyasztani.
Lehet, hogy eredetileg mégiscsak zöldségek, magok és gyümölcsök fogyasztására vagyunk kitalálva?
Mondjuk táblás csokik sem lógtak anno a fákon :)

Smilodon írta...

Az én tudomásom szerint a fogak vegyes táplálkozásról árulkodnak - ezért kell a hús mellé a savanyúság. A nyers húst meg még nem próbáltam (illetve ha jobban belegondolok - tatárbifsztek), de van egy olyan sanda gyanúm, hogy inkább az emésztésünk tiltakozna, mint a fogazatunk. Aminek mai silány minőségéért csak a civilizációnak becézett betegség okolható.
Szerintem.

Boszi írta...

Egyébként én a húst általában nem körettel eszem, csak savanyúsággal. Ha étteremben eszünk, akkor sem kérek külön köretet hozzá. Szerintem az annak való, aki nem lakna jól egyébként.
Tatárbifszteket egyszer megpróbáltam megenni, de minden zsigerem tiltakozott.)Azt mondják, ha egyszer megnéznénk mikroszkóp alatt nagyon ronda dolgokat látnánk, amik mozgolódnak is.... Inkább megsütöttük fasírtnak :)

Boszi írta...

Apropó fogak. A silányságukért az agyonfőzött, puha, szinte pépes kaják tehetnek.
Ezért sem szeletelem, hámozom a gyerekeknek sem az almát. Harapják, rágják csak. Ahogy én rágtam anno a lakótelepi játszótéren. Semmi bajom nem lett tőle.

Smilodon írta...

Nem akarok pánikot kelteni, de bármit néznénk meg mikroszkóp alatt, mindenhol és mindenben nagyon ronda kis mozgolódó dolgokat látnánk. Persze ez a "ronda" is csak ízlések kérdése - momentán egy varacskosdisznónak egy másik varacskosdisznó tetszik.
A gyerek meg valóban akkor lesz golyóálló, ha két kézzel tapicskol a porba, koszba, eszik-iszik mindent gátlás nélkül. Az én korosztályomban például sosem volt divat az allergia - nem vitatom, hogy létező dolog, de hogy nem a virágport kell érte szidni, ami évmilliók óta nem változtatott a viselkedésén, az is biztos.

Boszi írta...

Én nem is a baciktól-vírusoktól tartok, sokkal inkább a férgektől :/

Egyébként még egy emlék a játszótérről: döglött verebet találtunk és elástuk a homokozóban. Aztán újra kiástuk és újra el :D És még élünk :D
A földről felkapott cukorkákról meg már ne is beszéljek. Na meg a foggal elfelezett és egymásnak szétosztott rágóról se :)

Az öt másodperces szabályról hallottál már?
Ha valamilyen kaját leejtesz és azt 5 pm-en belül felveszed, akkor még nyugodtan megeheted :)
A bacik is tudnak erről a szabályról és addig nem másznak rá ;)

Smilodon írta...

Hát, pedig féreg az akad mindenhol. De most hagyjuk a politikusokat, nem is értem, hogy jöttek ehhez a témához...
Szegény veréb milyen pipa lehetett - még döglötten sem hagyják békében nyugodni. Képzelem, hogy füstölöghetett magában: "Pássz'eg, Sányi, há' még holtában sem nyugodhat a veréb..."
Persze, az egymás után egy palackból ivás természetes dolog, de őszinte leszek, én a földről nem szeretem felvenni az ételt - fiatalabb koromban még csak-csak, de mostanában már nem csinálok ilyet. Az öt másodperces szabályt ismerem, de mire én lehajolok, addig a hangyák úgyis széthordták már az egészet.

Boszi írta...

:DDD
Exhumáltuk (vagy izé, micsoda) a verebet...Nincs abban semmi rossz.A végén persze a föld alatt maradt, kapott pipacsot is :)

Tényleg, kezdhetnéd az 5 mp-es szabály gyakorlásával a testedzést :)

Smilodon írta...

Ja, képzelem, Veréb úr milyen boldog lehetett, hogy egy komplett "CSI:Budapest" epizód főszereplője lehetett. És mindössze egy hervadt pipacs volt a gázsija...
Az én Anyukám arra tanított, hogy idegen emberek előtt ne hajolgassak, mert sosem lehessen tudni, ki áll mögötted. Ráadásul olyan kötöttek az izületeim, hogy nem tudok egyenesen kinyújtott lábbal, kihúzott derékkal ülni.
Te jó ég, mióta erre a blogra írok kommenteket, egyre inkább szembesülök vele, mennyire szánalmas vagyok...

Boszi írta...

Kész vagyok :D:D:D
Smilodon, a képet amit lefestettél magadról, egyre elevenebben látom magam előtt :D

Smilodon írta...

Színesben? Képzelem, csinos lehet. Lerajzolnád..? Már-már én is kíváncsi lettem, hogyan nézek ki valójában.

Boszi írta...

Ok, egyszer megfestem és a "flekkespólós rokkerbetyár"címet adom neki :D

Smilodon írta...

Rokkerbetyár...
Amennyiben hozzájárulsz, alkalmazni fogom ezt a nevet - a copyright jellegű díjakról majd megállapodunk.

Boszi írta...

Alkalmazd csak,a tiéd, kiérdemelted :))