2010. március 31., szerda

A gitáros lélekápoló

Ez annyira szép, megosztom veletek.

Szabó Csilla csodát tett a dalával:

- "Egyszer csak felkaptam egy doktor bácsi gitárját a sarokból, azt se tudtam, kié, nagy csönd lett a folyosón. Jöttek ki a gyerekek a kórtermekből, hihetetlen jó hangulat kerekedett, leültek a vizitelő orvosok, mindenki összeszaladt a kórházban, hogy mi folyik itt. Csupa hófehér nővér, orvos, pizsamás gyerek. A főnővér pedig észrevette, hogy ez igazán nekem való dolog, fel is kapott, majd elvitt az intenzív osztályra, hogy ott is játsszak a gyerekeknek. Azóta nem vagyok segédápoló, mióta fellátogattam a gitárommal az intenzíven fekvő balesetes kisfiúhoz, aki napok óta mély kómában volt. A vigasztalós dalt játszottam neki, a Mit tehetnék érted? címűt. Felébredt. Beszaladtak az orvosok, levették a gépekről, én meg hazamentem, meg voltam rémülve, hogy valami rossz történt. Másnap visszamentem, azzal fogadtak, hogy a kómás kisfiú felébredt. Akkor dőlt el a sorsom, hogy gitáros lélekápoló leszek."


Nincsenek megjegyzések: