2010. március 2., kedd

Mennyire magánügy?

Csigus érdekes témát vetett fel bennem.
Vajon egy kapcsolatban mennyire kell a másik előtt élni? Gondolok itt például arra, hogy mennyit mutassunk meg magunkból, mennyi titok maradjon meg? Láthatja-e a pasink/férjünk, mikor a lábunk borotváljuk, hajat festünk, sminkelünk, öltözünk? Titeket zavar, ha mondjuk hallja mikor pisiltek? Sokan esküsznek arra, hogy egy férfi ne lássa a feleségét "kényes" helyzetekben.
Például ott van a Korda házaspár. Klárika például mindig a férje előtt kel reggel, hogy kiosonjon sminkelni, nehogy a férje a maga valójában meglássa.

Szerintetek ez normális? Vagy már túlzás?
Azon kívül vannak olyan lakások (a mienk szerencsére nem ilyen) hogy egy helyiségben van a vécé és a fürdőkád. Milyen az a helyzet, mikor mondjuk a férj a vécén ül, újsággal a kezében, asszony meg épp fürdik a kádban?
Vagy az asszony pakolást ken az arcára és hajcsavarókkal a fején fekszik ágyba, büdös, ámde rendkívül tápláló lábkrémmel bekent lábbal?

Nálam például elképzelhetetlen, hogy ha három napig otthon "punnyadunk" akkor három napig ne dobjak fel egy kis pirosítót, szempilla festéket, ne szedjem magam össze minden reggel.
Nem tudnám elviselni, ha slamposnak, ápolatlannak látna. Például a hasam is mindig behúzom, ha kitéved a konyhába, mikor főzök :)
Sőt, néha rá is játszok, mondjuk ha rajtam felejti a szemét mikor öltözök, "héjjjj, ne leskelődj!" felkiáltással (persze mosolyogva) magam elé kapok gyorsan valamit. Úgy vettem észre, tetszik neki :)
Bizonyos testi melléktermékek "eregetése" sem megengedett, persze nála néha előfordul, mert pasiból van, de nálam soha.

Vannak helyzetek mikor nincs szégyenlősség, pl. ha valaki beteg és ápolásra szorul (vagy mondjuk épp gyermeket szül) Nincs szégyenlősség és prűdség az ágyban sem. Nincs prűdség a gyerekekkel szemben sem, persze nem is meztelenkedünk éjjel-nappal előttük, de ha bejönnek a fürdőbe, nem zavarjuk őket ki.

Sokan mondják, hogy ők annyira eggyé váltak, annyira szeretik egymást, hogy nem szégyellnek semmit a másik előtt.Minden a másik szeme előtt, füle hallatára zajlik.

"Szeressen ahogy vagyok, így, büdös szájjal, zsíros hajjal, szőrös lábbal, fingósan. Ez én vagyok, ha szeret így is szeret. Különben is, én vagyok az Ősanya, a fajfenntartás záloga, nem kell nekem ilyen külsőségekkel foglalkozni, megszültem a gyermekünk, én vagyok az isten!" 
Hát, nem is tudom.....Vélemények?

3 megjegyzés:

Boszi írta...

Na, erről beszélek. Ezt egy fórumon találtam:

"hááááááááááááát, én egy ilyen pasitól nem várnám meg, hogy lecseréljen - kéne a francnak.... A férjem 7 éve imád, akkor is, ha szőrös a lábam, akkor is, amikor közel 70kg voltam, akkor is, amikor 55.... Mert ENGEM szeret, nem egy ideált. És büszke rám, és hurcol magával és "mutogat" akkor is, ha a hajam bénán áll, ha a gatya lóg rajtam, ha karikás a szemem."

Csigus írta...

Az én "igazságom" valahol középen van, azt hiszem. Korda Klárika nekem nagyon sok(k)Ha pasi lennék, kéne a fenének olyan nő, aki nem meri magát smink nélkül vállalni, természetes valójában. Mű, megjátszós.

A másik véglet: szőrös, büdös, elhanyagolt! Ott valami baj van! Ha ennyire igénytelen valaki önmagával szemben,társtól függetlenül. És most nem arról beszélek, ha időnként borostás a lába...

Szelek: Lehetőleg ne egymás társaságában, ha mód van rá. De, ha néha úgy alakul, az sem tragédia. (pl. szoptatóm a gyerekünket, és kegyetlenül kikívánkozik...Nem fogom magamról letépni a porontyot és kiszaladni, evidens. De más szituban, nem eregetek a családtagok orra alá, ha egy mód van rá.)

Csigus írta...

Még az jutott eszembe, hogy maszkot simán felteszek Gyuri előtt is. Most is itt figyel rajtam. :o) A maszk, nem Gyuri. ;o) Abban semmi ciki nincs, még vicces is.

Fürdés egymás előtt?! Nem is kérdés, persze! DE wc-t használni egy helységben a fürdőzővel, azt ne már! Nem prűdségből, de ne szaglásszuk egymás végtermékeit, ha nem muszáj.