2010. március 16., kedd

Megrajzollak

Egy érdekes cikket találtam, olvassátok el, aranyos :)

Kőműves Klára: Megrajzollak

Nagyon érdekes, hogy a mai napig emlékszem egy rajzomra, amit a nagy Ő-ről készítettem még 14 évesen.
Magas, izmos, sötét hullámos haja van és barna szeme. Na meg roppant férfias szakmája van, testőr....:)
A lényeg, hogy az alap már megvolt, a többiről meg létezett egy elképzelésem.  Nem minden a külső, de ha az ember úgy érzi, megvan az ő típusa, az nem véletlen. Csak azt jelenti, hogy mikor majd a belsők végre hiánytalanul klappolnak, akkor meglepve lehet tapasztani, hogy a külső is stimmel. Nem véletlen...

Alku nincs, ezt megtanultam, nem lehet a számomra fontos tulajdonságok hiányával megalkudni, mert abból nem lehet jó kapcsolat, az a hiányzó kis folt előbb-utóbb fekélyesedni kezd és végül elfertőzi az egész kapcsolatot.
Nem azt mondom, hogy egy férfinak nem lehetnek hibái, csak azt, hogy a számomra fontos tulajdonságoknak hiánytalanul meg kell lenniük, aztán az egyéb hibákat a meglévő előnyök javára már el lehet nézni :)

Vigyázat! Jól át kell gondolni, mik a fontos "alapjegyek"! Nem hinném, hogy olyanok fontosak, hogy "szeressen moziba járni és gyakran hozzon virágot"...

Tényleg, milyen legyen egy férfi, hogy szerethető legyen és vonzó?

Részemről:
Legyen gyengéd (De csak velem. Így érzem, hogy kivételezett vagyok a szívében, én vagyok a királynője. Na jó, a gyerekeivel is lehet gyengéd, ám azt nem lehet összetéveszteni a felém tanúsított érzelmekkel).
Az élet dolgaiban legyen határozott, céltudatos. Tudja mi a célja és kitartóan küzdjön érte.
Legyen okos, művelt, intelligens.
Az intelligencia nagyon fontos, mert magában foglal sok előnyös tulajdonságot, ami nekem fontos.
Például az empátiát, hogy bele tudja képzelni magát egy másik ember helyzetébe, döntésébe, véleményébe. Tud a másik szemével látni.
Mindenről el lehet vele beszélgetni, mert mindenről van véleménye, - ami az ő véleménye -  és nem erőlteti rá a másikra.
Tudjon magán uralkodni, ne veszítse el a fejét semmilyen helyzetben.
Legyen anyagilag független és kiegyensúlyozott.

Nyújtson biztonságot, ami a lényéből fakadjon.

És igen. Legyen jó az illata, ami nem a jól megválasztott parfümön múlik.
Inkább úgy mondom, legyen jó illata, amit reggel érzek, mikor hozzábújok és belefúrom a fejem a hónaljába  :)
 Biztos ismeritek az érzést, mikor a Drága leveti a pólóját egy hosszú nap után, hogy mehet a szennyesbe, mert már szagos. Na én ilyenkor még utoljára jól beleszippantok, mert annyira jóóóóó illata van :)

4 megjegyzés:

Csigus írta...

Gáz van! Egyezik az ideálunk! :o))) De egy számomra nagyon fontos dolgot kihagytál. Legyen HUMORA! Ha nincs az egészet megette a fene.

Boszi írta...

Szerintem nem baj ha nincs humora, csak az enyémet értse :))

Boszi írta...

Elmentem zuhanyozni, közben egyfolytában járt az agyam. :)
Hogy érted azt, hogy ha nincs humorérzék, az egészet megette a fene?
Kíváncsivá tettél! Miért olyan fontos, hogy egy pasinak legyen humorérzéke, mert anélkül mit sem ér az összes többi jó tulajdonság?
És pontosan mit takar a szó, "humorérzék"?
Értse a humorod, vagy ő legyen vicces?
Na, mesélj :)

Csigus írta...

Értse és mívelje is! A humortalan ember olyan, mint a sótlan leves. Legalább is számomra.