2008. november 21., péntek

Megszületett!

Ma délelőtt kaptam az sms-t, hogy barátném, Csigus kisfia ma 0:55 perckor megszületett :) 3700g, 55cm. Természetes úton, ami azért is külön öröm, mert két évvel idősebb bátyja császárral született. Hát most sikerült :) Hívtam volna azonnal, de hát magamról is tudom, hogy az ember lánya ilyenkor még mennyire kivan. Pedig nagyon érdekelnek a részletek :) Na meg az érzés, hogy milyen kétgyermekes anyának lenni, őszerinte. Mert tudom, hogy nekem is milyen furcsa volt először, mikor tudatosult bennem: ezentúl két kis poronty anyukája lettem :) Emlékszem máig arra a napra mikor rájöttem, szó sincs arról amitől mindig is tartottam. Hogy meg kell majd osztanom a szeretetemet, egyenlően a két gyerek között. Mert mára már tudom, hogy szeretni nem lehet egyformán és nem is kell. Az egyik gyermekem ezért szeretem, a másikat azért. Mert minden egyes ember más és minden egyes embert másképp szeretünk. És rájöttem arra is, hogy mikor új élet érkezik közénk, tengernyi új érzést, szeretetet hoz magával, nem a meglévőt kell újra "osztani". De egy szó mint száz: Isten hozott kicsi Barnabás!

2 megjegyzés:

Csigus írta...

KÖSZÖNJÜK!

A szülés fantasztikus volt. Borzasztóan fájt-persze, de ezer ilyet, mintsem egy császárt. Szülés után simán lezuhanyoztam, jöttem-mentem, szinte, mint akivel semmi nem történt. Míg a császár után egy élő halott voltam... És ami miatt még nagyon örülök, hogy így alakult, hogy nem egy zombi jött haza, hanem egy ANYA!

Kellett a lelkemnek, hogy ezt is megéljem. Nem is gondoltam, hogy ennyire. Igazi gyógyító szülés volt.

Még nagyon friss az egész két gyerekes anyaság. Nem tisztultak le az érzések. Pár hónap múlva ígérem beszámolok! :o)

Még valami érdekes:
Mátyás jelentése: Isten ajándéka
Barnabás jelentése: a vigasztalás fia.
Nagyon találónak érzem. Nincsenek véletlenek, vagy mégis?!

Boszi írta...

De jó! Ezek a nevek tényleg találók! Péter jelentése : kőszikla :D
Martin pedig: Mars hadistenhez hasonló, harcias, bátor.
Azt hiszem mi is beletaláltunk. Vagy ők hívek a nevükhöz? :)