2008. november 20., csütörtök

Mikulás

Ma délelőtt felhívtak a munkahelyemről. Mikulás ünnepség lesz december 2.-án. Meghívtak a két fiammal együtt, azt mondtam elmegyek. Teljesen elfelejtettem, hogy a kisebbik fiam Peti (2 éves) legalább úgy retteg a télapótól, mint más a texasi láncfűrészestől.... Tavaly kapott a nagyszülőktől egy kis zenélő mikulást. Akkor kezdődött a rettegés. Nem tudom mások gyerekei hogy vannak vele, de a mi családunkban a legnagyobb mumus a zenélő télapó. A húgom 6 éves kisfia a mai napig retteg tőle. Mióta a mikulás a kamrában csücsül, azóta a kamrából kilopott csokik száma is lecsappant :) Nem tudom, hogy a húgom direkt tette-e oda, mindenesetre hatásos :) Szóval nálunk Mikulás tilalom van. Nem tesszük ki a csizmát 5.-én este, nem tanulunk télapós mondókákat ( Jöjj el kedves télapó" - hogy is ne. Abból lenne a visítás :)). A rendeletet nem én hoztam, hanem a gyerkőc. Kikérte magának. Még úgy sem ment bele a dologba, hogy majd én teszem ki a csizmámat, átveszem a szajrét, ő meg megeszi. Nem kell. Nemésnemésnem. Úgyhogy a céges bulira sem megyünk el. Remélem azért a Karácsonyt megtarthatjuk :S

3 megjegyzés:

Csigus írta...

Matyi is fél a zenélős Mikulástól, mint a tűztől. De mi a csizmát kitehettük. Mondjuk letakarítani nem volt hajlandó a kis lusti.

Csigus írta...

Még az jutott eszembe, hogy nem csoda,ha a gyerekek paráznak a Mikulástól. Ha bele gondolok...egy vad idegen cipőfetisiszta fura ruhájú fazon belopódzik éjjel a lakásba, mikor alszom és machinál a surranóimmal. Br... Elég ijesztő! :o))

Boszi írta...

:D
Milyen igaz! Szerintem amúgy is a gyerekek megfélemlítésére találták ki a mikulást. Hisz engem is azzal riogattak régen decemberben, hogy ha nem csinálok ezt-meg-azt, akkor nem hoz semmit az öreg :)