2009. szeptember 10., csütörtök

Fő a biztonság

Tegnap leküldtem Marcit gyufát venni. Nem telt el öt perc és vissza is ért. Mondta, hogy nem adhatnak el 18 év alattinak gyufát. Se cigarettát, se alkoholt, se óvszert.

Oké, értem én, igazuk van. Részben.

Mert egyet nem értek.

Óvszert miért nem vehetnek? Nem egy helyről hallottam már, hogy a mai 16 évesek már simán szexelnek. Vagy tegyék inkább óvszer nélkül?

Azt sem igazán értem, hogy mi kárt okozhat mondjuk egy 12 éves, ha gumit vesz? Lufit fúj belőle? Netalántán felpróbálja?

Hát, egy biztos. Változnak az idők.

Hol vannak már a kis gyufaárus lányok...

4 megjegyzés:

Csigus írta...

Ez az óvszer stop, tényleg nagyon álszent!

másikbarbi írta...

Barbidú, és Csajok - erről mit gondoltok?

másikbarbi írta...

http://www.hostom.net/boszininjacomujwp/oltasok/

Na, szóval erről... előbb elfelejtettem linkelni. :D

Boszi írta...

Barbi!
Elolvastam, már tegnap, láttam, hogy feltetted az iwiwre :)
Szóval, szerintem is felesleges beoltatni magunk, ha egy 10 éves is kigyógyul belőle 3 nap alatt... Viszont érdekes, hogy már régen is volt egy ilyen oltási kampány. Erről nem is beszélnek. Fura... És érdekes, hogy az eü-ben dolgozók 70%-a (ha jól emlékszem) nem oltatná be magát. Elgondolkodtató!
Ja, ma hívott ZÉ, hogy a munkahelyén felajánlották az ingyenes oltást. Köszöni, de nem kéri :S
Amúgy, Barbi, Te mit gondolsz?