2009. szeptember 28., hétfő

Merlin - Cabaret a'la Carte

Na, túlestünk az estén, megvagyunk :)

Szuper volt minden, minden szempontból!

Anyósék jól viselkedtek, Peti megkönyörült rajtuk, simán, 3 Anna-Peti után aludni tért, semmi műsor!

Tehát kétszeresen is örvendünk: Egyrészt hogy ez az este jól ment, másodsorban pedig ezzel megnyílt a kapu a további barátos-beszélgetős-borozgatós, mozizós, vacsorázós esték előtt :)

Mi 11-ig voltunk a Merlinben.

Az előadás fergeteges volt. Cabaret a'la Carte volt a címe és tulajdonképp egy színdarab kellős közepén vacsoráztattak meg minket.

(bővebben itt: http://www.wssz.hu/tartalom/cikk/38395_kabare)

Már a fogadtatás sem volt semmi, mikor beléptem, egy kedves pincérfiú (egyből felismertem, Szabados Mihály, színész, lásd a képen) az asztalhoz kísért, kihúzta a székem, megkérdezte, mit hozhat inni. Tök zavarban voltam a szitutól :)

Aztán elkezdődött az előadás.

A következőképpen zajlott:

Előadás, előétel, előadás, főétel, előadás, desszert.

Nagyon jó volt. Az asztaltársaságunk is. Egy mérnök és egy jogásznő (ők egy cégtől) és Zé egy munkatársnője.

A társaság elég puccos volt, de ami megnyugtatott, hogy legalább annyira voltak feszengőek, mint mi.

A vezérigazgatónak volt egy jó húzása az elején: Levette a nyakkendőjét-zakóját, és erre kért mindenkit.

A dumája is jó volt: "Mint tudjuk, válság van. Ezért egybevontuk a vacsorát és a színházat" :)

6 megjegyzés:

másikbarbi írta...

Na, az ilyesmi hiányzik nekem Ózdról. :(

Amúgy már kérdezni akartam, hogy hogy haladtok az angollal? Jár még Peti? Ér valamit?

Boszi írta...

Áhh, semmi nem ragadt rá :) Mondjuk nem is azért jártunk, csak a társaság miatt. De mivel itt az ovi, lemondtuk.
Anna mikor megy oviba?

másikbarbi írta...

Mi már szokunk. 5-én szülinapja lesz (első... nem... második... neeeem?? haaarmadiiik??? úristen, hová tűnt 3 év????)... szóval én már depizek ezerrel, és sírok sokat, meg minden... :( szerda van, és hétfőtől ovis lesz... nem akarom! :(((((((

Boszi írta...

Hát igen, hogy elrepült ez a három év!!! Ne depizz, nincs vége semminek, csak más lesz :)
És, hogy ment a beszoktatás?!

másikbarbi írta...

ő is sír, csak ő azért, mert nem akar hazajönni velem :(
neki ez kispálya, csak nekem rossz, de nagyon! :(

Boszi írta...

Érdekes, mi?
Ha sír, mert nem akar ott maradni, az ugyanolyan rossz, mintha sír, mert nem akar hazajönni...
Nem hiába mondják, hogy az első három év csodálatos és feledhetetlen...