2009. január 11., vasárnap

Gáz van....

Vagyis nincs. Nem tudom mások hogy vannak vele, mi lejjebb csavartuk a fűtést. Anyósom teljes megrökönyödésére. "Ugyan már, aztán miért? Szerinted más lejjebb csavarja?" Mondtam neki, hogy engem nem érdekel senki más, bajban lenne a világ, ha mindenki így gondolkodna. Én nem csavarom lejjebb, mert biztos más sem. Ennek ellenére az esti hírekből kiderült, szerencsére nem csak én gondolkodom így. Kiderült, hogy sokkal kevesebb gáz fogyott, mint tavaly ilyenkor, pedig akkor nem is volt ennyire hideg. Örülök, hogy rajtam kívül még sok "elvetemült" ember van, aki felfogja, most ugyan pár fokkal hűvösebben kell lenni, viszont tovább kitart a gáztartalék. Igazán nem nagy áldozat szerintem. Nappal nem csak egy szál pólóban császkálunk a lakásban, hanem felveszünk rá egy pulóvert is. Mikor nem használjuk a meleg vizet, elzárjuk az őrlángot. Ha elmegyünk otthonról még lejjebb mehet a fűtés. Tudjátok mit? Szerintem ezt nem csak nem akkor lehet megtenni, mikor vészhelyzet van. Hanem egyébként is. Apropó.....Túl vagyunk a második szénmonoxid riasztáson is.... Most valószínűleg nem a nagy szél, hanem a nagy hideg tehet róla...

Nincsenek megjegyzések: