2009. január 19., hétfő

Marci bulizott

Meg persze mi is. Mármint Peti és én. Zé éppen vizsgázott, aztán igyekezett minél később hazaérni :) Azt kell hogy mondjam, hogy tökéletesen megértem :D Háromkor megérkezett a banda, pontosabban a fiúk és egy lány, Tina (ő Marci kedvence :)) Szabolcs mikor meglátta a héliummal töltött lufikat, egyből megkérdezte, szívhatnak-e. Először megrémültem, nem hittem volna, hogy 12 éves gyerekek között ezt a kérdést hallom :) De szerencsére hamar kapcsoltam, hogy csak a lufiról van szó :) Úgyhogy szívással kezdtek, aztán jött a torta. Persze Marcikám leborította, úgyhogy pont a fele maradt használható... Majd hogy a helyzetet mentse, belenyomta a fejét. Hát, sikere volt, az biztos :) Majd közkívánatra pizzát is rendeltünk, nagy sikere volt :) Jól fogytak a cukrok-chipsek, a szendvicseket csak az én magzataim ették... Főleg Marci. Vagy nyolcat benyomott, mikor megkezdődött a buli. Egy szó mint száz, jól sikerült, ahhoz képest, hogy az első volt;) További képek itt: http://picasaweb.google.hu/zolabori/Martin12SzLinapjaBuliKPek#

Nincsenek megjegyzések: