2009. március 28., szombat

Earth Hour - A Föld Órája

Nemrég oltottam el a gyertyát.

Mert mi készültünk, ma 20:30 és 21:30 között lekapcsoltunk minden világítást.

Ha jelképes is a villanyoltás, és nem is váltja meg a világot, gesztusnak szerintem nagyon szép, és felhívja a figyelmet a mértéktelen energia pazarlásra.

Szóval jó érzés, na. Hogy megcsináltuk.

.

Programnak se rossz, majd ha Peti nagyobb lesz, ő is csatlakozhat.

Mert az eredeti terv az volt, hogy egy gyertyafényes vacsi mellett fogunk dumcsizni, csinálunk képeket, és kimegyünk az erkélyre is, megnézzük mennyi villany ég máshol.

Tényleg, megnéztem, elég sok helyen volt sötét.

Vagy aludt már a nagyja, vagy csatlakozott hozzánk. Én szeretném az utóbbit hinni. Érdekes volt, mikor a sötétben fotózgattam a gyertyát, szokatlanul csend volt a házban. Aztán mikor az óra fél tízet ütött, megindult a szokásos fürdővíz eresztés és vécélehúzogatás. Úgyhogy szerintem nem mi voltunk az egyetlenek :)

Nincsenek megjegyzések: