2009. március 7., szombat

Unokahugi

Ő a 14 éves unoka hugim. Januárban volt a szülinapja és beígértem neki, hogy elviszem fodrászhoz. Múlt héten behajtotta rajtam, úgyhogy túlesett az első nyiratkozásán. Ha már nagylány, ugye kijár az új frizura? :) Fodrász után itthon még egy kis sminket is rádobtam, kis szolidat. Inkább a magam szórakoztatásából. Na, csini lett? Szerintem az anyja jobb lesz ha bezárja a szobájába, mert a kislányon már szerintem megakadnak a pasitekintetek.... Jajjaj, ilyenkor örülök, hogy fiaim vannak :))

4 megjegyzés:

Csigus írta...

Nagyon jó lett! Én 18 éves koráig nem engedném felügyelet nélkül még sétálni sem! ;o)

másikbarbi írta...

Gyönyörű ez a lány! Aztaaaaa! És tudom, hogy ő barnahajú, barnaszemű, de valamiért mégis hasonlít rád. A vonásai, a tekintete.
Szerintem titokban (vagy nem titokban :)) nevezd be valami szépségversenyre. Tuti dobogós!

Boszi írta...

Örülök, hogy tetszik :)) Amúgy tiszta anyja!

Csigus írta...

Szerintem is hasonlít Rád!