2008. december 9., kedd

Könyvutalvány

Nemrég volt a névnapom, Zétől könyvvásárlási utalványt kaptam. Legelőször persze kicsit bosszankodtam magamban (pár napja rendeltem a neten a gyerekeknek pár könyvet. Petinek két Marék Veronikás könyvet,Marcinak egy sárkánytanosat). Aztán elkezdtem örülni. Jujj de jó, így az egészet magamra költhetem :) Másnap elmentünk Petivel a közeli plázába. Berobbantunk a könyvesboltba. Nyakon csíptem egy fiatal srácot, segítsen már, keresek pár könyvet ( időzített bombaként ott ketyegett a babakocsiban Peti...Mióta nincs pelusa, rafkósan a boltba érkezés után kiáltja el magát, hogy pisilnie kell, pontosabban "szojííííít a kukiiii!"). Ezt megelőzendő, nagyon gyorsan végezni akartam. Kérdezi a fickó, melyik az pár könyv. - Őőőőő....Esther és Jerry Hicks könyvei. - Mégis, mi a címük? - Nem tudom, olyan hülye címük van. A pasi nevetett. - A legtöbb könyvnek hülye címe van :) Végül megkönyörült rajtam, rákeresett szerző alapján (ezt akartam én is javasolni kis okostojás). Megvan, Sara és Seh beavató meséi, valamint Salamon beavató meséi. Kösz. Hát ezért nem tudtam megjegyezni. Szóval kosaramba csaptam ezt a két könyvet, valamint Müller Péter Szeretet és Öröm könyveit is. Sajnos Müller legújabb könyve már nem fért bele a keretbe... Majd legközelebb. Úgyhogy most van mit olvasni, alig bírok magammal :) Igaz, már észrevettem, ha több könyvet veszek egyszerre, kicsit kapkodva olvasok. Egyszerre akarom bekebelezni az összeset. De most ellenállok, egyet előveszek, a többit eldugom, legalább a polcon ne lássam. Nincs is jobb ajándék egy jó könyvnél! Vagyis de. Több könyv:) Pláne, ha az ember maga választja ki őket:) Kitalálhatnak mindenféle hangos könyvet, a jó illatú könyvből való esti olvasgatást nem lehet kiváltani semmivel. Nincs annál szebb ( na jó, vaan, de ez most más tészta :)) mikor az ember lánya leteszi aludni az összes gyereket, aztán kényelmesen elnyúlik az ágyon olvasgatni. Mellette halkan hortyog élete párja ( aki elszusszant az esti film közti reklámokon... Mert nagyon érdekes a film, de az ember erejét meghaladja az a négyszer 8 perc reklám kibekkelése) csönd van és nyugalom. Remélem sikerül a gyerekeimmel is megszerettetni az olvasást, minden erőmmel azon vagyok!

Nincsenek megjegyzések: