2009. április 18., szombat

Dolgos szombat

Ma úgy alakult, hogy iskolába kellett mennünk. Zének is és nekem is.

Mamáék elvállalták Zsityit egész napra.

Marcit elvitte az apja Esztergomba (hozzájuk) grillezni.

Én vért izzadtam a viszonyszámok között ( Bee, te megértetted elsőre???), Cöcikével olyan fejgörcsöt kaptunk, hogy csak a Móriczon lévő cukrászda giga adag epres krémese tudott úgy ahogy helyre hozni.

Tényleg óriás méretűek a sütik, szégyen szemre ott is hagytuk az adagunk felét.

Irány haza.

Zsityi épp lent locsolta a bogarakat a ház előtt, mama szerint nem aludt egész nap. Na persze, ahhoz én kellek.... Úgyhogy érkezésem után fél órával már az ágyában szunyált.

Hippitakarodót fújtunk (azaz nem volt fürdés, csak fekvés, a la nature.)

Marci eközben kipróbálta az apjától hallott bombareceptet.

Csak egy kindertojás belső kell hozzá, meg némi sütőpor, és ecet. Tök egyszerű. És mekkorát robban! Tényleg! Tiszta ecetszagú azóta is a lakás (meg az erkély, mert ugye nem volt elég a konyhában robbantani, kellett egyet a nappaliban és az erkélyen is).

Ezúton is köszönjük a receptet apa! :)

A Mentos és cola keveréket ismered? Majd megmondom Marcinak, hogy nálatok kipróbálhatja :))))

Azóta ugyan megbánta a kislegény,mert háromszor mosattam fel vele :) Na meg a fejfájásom is elmúlt. Vagy csak nem érzem az ecet miatt?

Nincsenek megjegyzések: