2009. április 10., péntek

Hirtelen ötletek

Ma reggel gondoltam egy nagyot, majd egy gyors hajmosás alatt azért még egyszer átrágtam.

Végül is miért ne?

Elviszem a kölköket Libegőzni! Hát volt ujjongás, el lehet képzelni :)

Elindultunk, busszal, hévvel, combinóval, majd két metróval és hipp-hopp ott is voltunk. Majd felszálltunk egy buszra, ami régebben még a Libegőhöz vitt.

Na most már nem.

Hanem a Hűvösvölgyig. Hogy mégse maradjanak a gyerekek hoppon, nem úszhattam meg a gyerek vasút nélkül... Hát Peti nem rajongott az ötletért.

A húsz perc várakozás alatt végül is rábeszéltük, milyen hű de jó lesz vonatozni, majd nézünk őzikéket - na ennek az lett az eredménye, hogy egész úton örömittasan kiáltozott, hogy "Ott ugrálnak a Győzikék! Láttunk Győzikéket az erdőben!"Persze volt nevetés a vonaton :)

Gondoltam elmegyünk a Normafáig és onnan lelibegünk szépen. Aha. Hát a Libegőhöz a jánoshegyi megállónál kellett leszállni....

Persze Peti hamar feladta a fél órás kemény hegyre menetet, így a nyakamban voltam kénytelen tovább vinni... Ő örömittasan vigyorgott, hogy "anya, jópacizunk!" Hát igen, úgy is éreztem magam mint egy paci, mire felértünk a hegyre.

Utolsó erőmből még megvettem a jegyeket - kész lenyúlás, egy menet( csak egy útra) 1100 ft volt... Még jó, hogy nem oda-vissza útra fizettem :)

Peti - ő most libegőzött először - nagyon élvezte. Pedig kicsit tartottam tőle, hogy mit teszek, ha úgy dönt a levegőben, hogy fél és se fel se le, végig ordítja az utat....Szerencsére tiszta extázisba esett, úgy mint mikor hintázik.

Mikor leértünk, végül is megtaláltuk AZT a buszt, amivel fel akartunk menni eredetileg, na kiderült, hogy már a közelébe sem megy a Moszkva térnek...

További képek itt láthatók a kirándulásról: Gyermekvasút_és_libegőzés

Szóval hazafelé is megmetróztattuk magunkat, de belefért az élvezet kedvéért még egy kis villamos, hév és buszok is....Ha már kisgyermekes bérletem van, legalább jól lehúzom a BKV-t és a százszorosát leutazom a bérlet árának :)

Szóval ma kirándultunk egy jót. Még sok ilyet tervezek, így a "Gyeses lét" utolsó fél évében. Elmegyünk majd ide-oda, mondjuk Margitsziget, Városliget, Gellérthegyi nagycsúzdák, Csodák palotája....

3 megjegyzés:

másikbarbi írta...

Hát Barbi, én akkorát röhögtem! De nagyon nagyot!

Ugyanis Anna meg Győzikét hívja őzikének. :D :D:D:D:D

Boszi írta...

:D:D:D Hát, nem véletlen ez sem, az biztos :D

Csigus írta...

Nem semmi túra lehetett. Bátor vagy, hogy így neki leselkedtél! Örülök, hogy jól sikerült! A libegőn én is régóta filózom. Puszi!