2009. február 27., péntek

Készen az egyszerű (?) finomság

Szóval nekiálltam a piskóta elkészítésének. Hát, amilyen egyszerűnek tűnt a recept alapján, annál bonyolultabb volt elkészíteni. Pontosabban egyszerű lett volna, HA normálisan leírják a receptet, nem valami hozzá nem értő barom gépel be hallásból mindenféle hülyeséget... Na a lényeg. Kikísérleteztem, kicsit módosítottam, a módosított változat a következő:

Zöld citromos piskóta

Hozzávalók:

2 csomag babapiskóta 5-6 szem zöld citrom

4 csomag vaníliás puding

2 l tej 12 evőkanál cukor

Elkészítési mód: Babapiskótákat egy tálba tesszük, a megfőzött krémhez keverjük hozzá a citrom héját, és levét, majd kanalazzuk rá a piskótára. A hűtőben hagyjuk megdermedni, és utána vágjuk fel porciókra. A tetejét zöldcitromszeletekkel dekoráljuk.

Húgom szerint ha ebbe egy nő belekóstol, felhagyhat mindenféle Kegel gyakorlatokkal :D

1 megjegyzés:

másikbarbi írta...

Hehe. Én is éreztem apró örömöket a kép láttán. :D