2009. február 17., kedd

Végre! Hóóóóó!

Már tegnap éjjel esni kezdett, úgyhogy ma reggelre egész csinos kis hó lepte be a tájat :) Üröm az örömben, hogy Marcit meg elkapta az influenza, így első utunk a "gotonéni" volt... Voltak vagy húszan előttünk, én kint maradtam Petivel a szabad levegőn, remélem, hogy azért mégsem mindegy, hogy egy vagy 15 influenzás köpi rá a vírusokat... Én nem tudom mi van velem, de agyvérzést tudok kapni a szaftosan köhögő-fuldokló gyerekektől az utcán, buszokon... szinte látom a sok vírust ahogy repül a gyerekeim szájába... Lehet hogy kicsit túllihegem a dolgot, de azért nem olyan jó betegnek lenni, nem? Marci szerint egy osztálytársától kapta el a vírust. Valami Józsitól. Ő állítólag csak akkor megy be a suliba, ha beteg. Ellenkező esetben lóg. Na, marha jó. Csigus barátném jutott eszembe, mikor hazaértem (a gyógyszertárból). Itthon jutott eszembe, hogy a sok ilyen-olyan köptető és lázcsillapító mellé vehettem volna Oscillococcinumot... Na mindegy, már ugrasztottam Zét, hazafelé mindenképpen hozzon. Addig meg..... Éljen az első igazi hóesés :))

6 megjegyzés:

Csigus írta...

Jobbulást Marcinak! Nálunk az összes kandúr kifeküdt az influenzától, csak én nem (no, de nem is vagyok kandúr) úgyhogy "csodás" napok vannak a hátunk mögött. Occilococcinumot nyomatjuk!

Boszi írta...

Óóóó...Csak most olvasom :( Ti is...
Te, Petinél befuccsoltak a golyók. Egy az, hogy nem hinném, ezek a golyók valaha feloldódnak egy kanál hideg vízben, tehát én a szájába szórtam a golyócskákat :S Na persze undorrak kiköpte, nem úgy mint a gumicukrot ha-ha-ha

Csigus írta...

Mi oldjuk kis ásványvízben Matyinak, és Nurofenes fecskendőben kapja. Imádja! Próbáljátok ki!

Boszi írta...

Szuper ötlet! Ki is próbálom! A golyóka Nurofenes fecskendőbe és bele a víz, aztán olvadjon csak? Tök jó ötlet! Köszi!

másikbarbi írta...

Mi az Oscillococcinumot cukornak hívjuk. Mivel édes íze van, Anna imádja. És így nem tudja, hogy mire kell szedni, azt hiszi, csak kedvtelésből. Amúgy én is a szájába szórom, pontosabban ő a sajátjába. Nálunk csak az a probléma, hogy amint megevett egy adagot, kérné a következőt. :D

A gyógyszeradagoló fecsitől ő visít. Olyan szinten, ha nem durvábban, mint a Mikulástól és a porszívótól. Tehát már három mumusunk van.

Valamit nagyon akartam még írni... ja igen! Beteg gyerekek! Én is kész vagyok attól, hogy lehet, "meg sem éri" levinni a gyereket az orvoshoz, mert a várakozási idő alatt még sokkal súlyosabb kórokat elkaphat, mint amivel leviszem a rendelőbe. Tegnapelőtt pl. egy kislány (jaj, tudom, hogy szegény nem tehet róla, jobbulást neki) olyan influval volt lent, hogy perceken keresztül öklendezve és sírva hányt a mosdóban. Ahhoz még kicsi volt, hogy ne köhögjön másokra, úgyhogy próbáltam kiszámolni, hol található a rendelő tőle legtávolabbi pontja, és oda irányítottam magunkat. Nem a kislány hibája, hanem anyucié, aki, bár szemmel láthatóan megtehette volna, hogy (nálunk mindössze 2-3ezer forintért) kihívja házhoz az orvost, nem tette. Pedig szerintem mindenkinek jobb lett volna. Nekik is, nekünk is.

Boszi írta...

Hát igen. Már csak a saját gyereke miatt is inkább ki kellett volna hívni a dokit...
Szerencsés vagy, hogy Anna lenyeli a golyókat! Hát ez is csaj vonás :D