2009. február 11., szerda

Zsityi garázdálkodik

Az önállósodás felé vezető út nagyon rögös. Pontosabban kiöntött tejtócsa, földön szétszórt Nesquick golyócskák és cseresznye befőtt keresztezi.... Még mérges sem lehetek igazán, mert engem is csak azért idegesít így felnőtt fejjel a partizán akció, mert nekem kell összetakarítani. Ha nem kellene, talán én is szívesen önteném a tusfürdőt a felmosóvízbe, talán én is célba dobnék a vécécsészébe kisautókat, nekem is nagyon érdekes lenne, hogyan mutat a mandarin az ablakon szétkenve (na meg apa cipőjébe rejtve - milyen arcot vág, ha belebújik...?) én is szívesen méricskélném az üvegbe a cseresznyét oda-vissza! Hihetetlen leleményes és fantáziadús egy gyerkőc, ha garázdálkodhat. Azt hiszem el is adom a teszveszen az összes méregdrága játékot és az árából felbérlek egy takarítónőt, így mindketten jól járnánk azt hiszem :)))

Nincsenek megjegyzések: